Յոգա հղիների համար

Հղիության ընթացքում յոգան մարզվելու ամենալավ տարբերակն Է՝ օգտակար և անվտանգ:Հատուկ հղիների համար նախատեսված վարժությունները նպաստում են հղիության ընթացքում առաջացող շատ խնդրիների թեթևացմանը՝ մեջքի ցավեր, ձկնամկաններ ձգում, սրտխառնոց, ճնշման տատանումներ, անկանոն շնչառություն : Դասերի ընթացքում կատարվող դիրքերը և հատուկ շնչառական տեխնիկաները կիրառվում են ծննդաբերության ժազմանակ , թեթևացնելով այն և օգնում են հղի կնոջը ֆիզիկապես և հոգեբանորեն նախապատրաստվել ծննդաբերությանն ու մայրությանը: Գրանցվեք մինչև նոյեմբերի 15-ը և ստացեք 20% զեղչ

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>